ترفندهای جالب ویندوز

آموزش ترفندهای ویندوز

ترفندهای جالب ویندوز

آموزش ترفندهای ویندوز

دوستان عزیز ببخشید که این هفته دیر شد

Beep بی Beep :

حتما شما هم صداهایی کوتاه و در برخی موارد متناوب که بطور مثال از اسپیکر داخلی کامپیوتر تان به دلایل مختلف پخش می شوند را شنیده اید.

اگر با اینگونه صداها که در اصطلاح به آن ها Beep گفته می شود مشکل دارید و دلتان می خواهد برای همیشه از شر آن ها خلاص شوید کافی است به این ترفند را دنبال کنید.

وارد رجیستری ویندوز شوید. پس از ورود در ستون سمت چپ مسیر زیر دنبال کنید:

 

HKEY_Current_User/Control Panel/Sound

 

سپس در ستون سمت راست مقدار گزینه Beep را از Yes به No تغییر دهید. با این کار برای همیشه از شر این صداها خلاص خواهید شد.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
امید عرب شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:37 ب.ظ http://www.tur2.com

سلام دوست من در حال وبگردی بودم که با وبلاگ شما آشنا شدم . تبریک میگم وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت میکنم.

دوست عزیز خیلی ممنون که به وبلاگ گروه بنیان سر زدی و از همه مهم تر این که نظر دادی
بازهم سر بزن ما تقریبا هر هفته این وبلاگ رو به روز می کنیم
باز تشکر میکنم
منتظز نظرات بعدیت هم هستیم

سارا چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام مطلبه خیلی جالبی بود من همون لحظه این کار رو انجام دادم

خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد