ترفندهای جالب ویندوز

آموزش ترفندهای ویندوز

ترفندهای جالب ویندوز

آموزش ترفندهای ویندوز

چه عجب یکی از ما سوال کرد

لوگوی وبلاگ شما:


در جواب آقای عبادی عزیز باید بگویم که من خودم لوگوی وبلاگم رو با فلاش طراحی کردم و بعدش با فرمت Gif ذخیره کردم.

سایت بلاگ اسکای خودش یه فضا برای یک لوگو می ده که بعد از قرار دادن اون تا سایت آدرس اونو به شما می ده و شما می توتین انو تو وبلاگتون بزارین هم خودش رو و هم آدرسش رو البته باید آدرسش رو توی یک Text Box بزارین تا بقیه بتونن کپیش کنن.

ولی سایت های دیگه رو من نمی دونم و اگر ندارن می تونین از چمدان یاهو یا همون Yahoo Briefcase استفاده کنین. آدرس این سایت  Briefcase.yahoo.com می باشد که ۳۰ مگ فضا مفت می ده. فقط وقتی فولدرتون رو اونجا درست کردین یادتون باشه که اونو Share whit friends کنین و اونجا Public زو انتخاب کنین و بعد آدرسش رو تو وبلاگتون بزارین.

اندازه لوگوی من ۶۰*۱۲۰ است که به نظر خودم خوبه .
اگر می خواهید لوگوتون رو تو یاهو بزارین با هر فرمتی می تونین ذخیزه کنین .

 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 03:32 ب.ظ

سلام

امتحانتون کی تموم میشه؟ ما منتظر مطالبه قشنگه دیگتون هستیم

موفق باشید

علیرضا چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:23 ق.ظ http://lostinkr.co.sr

سلام
احوالت
ما اپدیت کردیم به ما یه سر بزن
تا بعد.

؟ چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:42 ق.ظ

سلام پس‌ چرا‌ اپدیت‌ نمی‌ شین؟

ما‌ منتظریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد