ترفندهای جالب ویندوز

آموزش ترفندهای ویندوز

ترفندهای جالب ویندوز

آموزش ترفندهای ویندوز

یه ترفند جالب دیگه برای یاهو مسنجر



به دست آوردن آی دی نفرات قبل:

سلام دوستان

ببخشید که این دفعه خیلی دیر آپ دیت کردم.

یادتونه چند وقت پیش یه مطلب نوشته بودم که توی اون ترفند به دست آوردن آی دی نفر قبل رو توضیح داده بودم. امروز یه ترفند مشابه اون براتون دارم. با این ترفند می تونین آی دی نفرات قبل را به دست آورید. یعنی آی دی کسانی رو که با آون مسنجر چت کردن.

برای اینکار روی آیکون مسنجر راست کلیک کنین و گزینه آخر یعنی Properties رو بزنین. بعدش توی سربرگ General روی دکمه Find Target کلیک کنین تا وارد پوشه نصب مسنجر بشین. توی این پوشه دنبال پوشه ای به نام Profile بگردید. وارد این پوشه بشین. توی این پوشه پوشه هایی وجود دارد که نام این پوشه ها آی دی کسانی است که با اون مسنجر چت کردن. البته فراموش نکنید که میشه اون پوشه ها رو پاک کرد.

امیدوارم از ترفند امروز ما خوشتون بیاد.

در ضمن نظر یادتون نره. همچنین به آرشیو هم یه سر بزنین.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
صادق شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:59 ق.ظ

سلام
چه عجب یه مطلب جدید نوشتی
داری کم کم پیشرفت میکنی
همین جوری خوبه
به ما هم سر بزن
خدا حافظ

اهورا شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:28 ق.ظ

سلام ولی من همیشه از طریق برگه شرتکات می رم

امین یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:56 ب.ظ

دوست من روی گزینه جنرال در یاهم مسنجر که فیند تارگت نیست ما چه کنیم .کمکم نمی کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد