ترفندهای جالب ویندوز

آموزش ترفندهای ویندوز

ترفندهای جالب ویندوز

آموزش ترفندهای ویندوز

یک ترفد جالب در یاهو مسنجر

 

بدست آوردن آی دی نفر قبل:




آیا تا به کنون برایتان پیش آمده که به کافی نت رفته باشید و جای خالی وجود نداشته باشد؟ یا می ایستید و یا از آن جا می روید. اگر می ایستید امروز را همراه ما باشید.

اگر کسی که قبل از شما پشت یک کامپیوتر نشسته باشد و در حال چت کردن باشد بعد از اتمام کار خود از آی دی خود خارج می شود. اگر شما پشت آن کامپیوتر بنشینید 50 % احتمال وجود دارد که بتوانید آی دی شخص قبلی را به دست آورید. و اما چرا 50 %؟

در این جا دو حالت وجود دارد اگر شخصی که قبل از شما نشسته بود یاهو مسنجر را بسته باشد دیگر نمی توان آی دی او را به دست آورد ولی اگر آن را نبسته باشد و فقط از آی دی خود خارج شده باشد می توانید آی دی او را بیابید. برای این کار بر روی دکمه Get a new ID کلیک کنید. در پنجره باز شده از شما سوال می شود که آیا می خواهید با آی دی قبلی وارد یاهو مسنجر شوید یا آی دی جدید بسازید. بنابراین در این قسمت شما می توانید آی دی شخصی را که قبلا پشت آن کامپیوتر نشسته بود را به دست آورید. دقت کنید در این حالت فقط آی دی شخص را پیدا می کنید و پسوورد را نمی توانید به دست بیاورید.

در ضمن یادتان باشد که از این به بعد که کافی نت می روید بعد از خارج شدن از آی دی حتما یاهو مسنجر را ببندید تا افراد دیگر به هویت شما پی نبرند.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 03:30 ب.ظ http://sarvar.blogsky.com

سلام من علیرضا هستم از این که با وبلاگ شما آشنا شدم خیلی خوحالم اگر با تبادل لینک موافق بودین یه ندا بدین ممنون

نوید سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 06:50 ق.ظ

سلام
من عبادی هستم از این که وبلاگ من رو تو لینکدونی قرار دادی متشکرم
اگر وبلاگ من رو درباره اصلاحات بخواهی اینه
www.eslahat150.blogspot.com
راستی تو مسابقات اول شدی با امتیاز ۸۶.۵۰ از ۱۰۰ امتیاز
یک گروه خوب وموفق درست کن برای جشنواره استانی

سلام آقای عبادی
خیلی ممنون که سر زدی
از خبری هم که برام آوردین ممنونم
بازم سر بزنین
این وبلاگ هر هفته آپ دیت میشه
برای جشنواره استانی هم سعی خودم را می کنم

سارا پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 12:54 ق.ظ

سلام مرسی خسته نباشید

به آقای عبادی هم سلام برسونید

و تبریک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد