ترفندهای جالب ویندوز

آموزش ترفندهای ویندوز

ترفندهای جالب ویندوز

آموزش ترفندهای ویندوز

سلام دوستان
ببخشید که این هفته چیزی براتون ننوشتیم
ولی در عوض هفته بعد جبران می کنیم. آخه به علت امتحانات هیچ وقتی برای تایپ کردن ندارم. اگه سال سوم باشید می دونین که امسال نهایی هم کشوریه. پس ممکنه بعد از این کمتر بنویسیم
.

هفته بعد منتظر باشید

راست کلیک توی سایت ممنوعه (اصلاحیه):

دوستان اگه یادتون باشه ما چند وقت پیش یه ترفند در مورد راست کلیک کردن تو سایت هایی که اجازه راست کلیک کردن نمی دند (مانند وبلاگ خودمون) براتون نوشتیم. امروز می خواهیم یکمی اصلاحش کنیم. به جای اینکه کلید های چپ و راست موس را پشت سر هم فشار بدین این کارو کنین ، اول کلید چپ رو هر جا که می خواهین راست کلیک کنین پایین نگه دارین و بعدش راست کلیک کنید دیگر آن پیغام همیشگی مزاحمتون نخواهد شد.

 

به هر حال ببخشید.

ما هم اشتباه می کنیم   

تو دل ویندوز ایکس پی چه خبره و ما نمی دونیم

ایجاد فایل نصب با ویندوز XP:



تا کنون ممکنه که مجبور شده باشید یک فایل نصب بسازید تا بتوانید فایل هایتان را براحتی بر روی ویندوز پیاده کنید. برای این کار چه می کنید. نرم افزار مربوط به این کار را خریداری می کنید و مشکلتان را برطرف می کنید؟ بهتر است به جای آن که دست به جیب شوید و نرم افزار جدید بخرید ، ترفند امروز ما را دنبال کنید.

ویندوز XP برنامه های مخفی زیادی را در دل خود جای داده است که کمتر کسی متوجه حضور آن ها می شود و از آن ها استفاده می کند. یکی از این برنامه ها ، برنامه IExpress 2.0 می باشد که می توانید بوسیله آن فایل نصب یا Install بسازید.

برای این کار ابتدا منوی Start ر باز کنید و در آن جا بر روی run کلیک کنید. در پنجره باز شده در قسمت Open عبارت  Iexpress را بنویسید و دکمه Enter را بزنید. پس از این کار برنامه IExpress 2.0 اجرا می شود.

در اینجا با استفاده از ویزارد برنامه براحتی و قدم به قدم می توانید مراحل نصب فایل را مشخص کنید.

 

از این جور برنامه ها باز هم توی دل ویندوز هست.

بقیه اش باشه برای دفعات بعد.

اگر شما هم چیزی می دونین به ما هم یاد بدین

پوشه های عجیب

پوشه هایی با نام های عجیب:

ترفند امروز ما درباره ساخت پوشه است. شاید تعجب کنید زیرا ساختن یک پوشه کار زیاد مشکلی نیست. بله منظور ما ساخت پوشه با نام عجیب و جالب است. مثلا شما دوست دارید نام پوشه ای که در آن موزیک دارید علامت ♫ باشد. برای این کار بهتر است که ترفند امروز ما را دنبال کنید.

برای این کار باید ابتدا بر روی پوشه و یا حتی فایل مورد نظر راست کلیک کنید و گزینه Rename را انتخاب کنید. سپس دکمه Alt را پایین نگه دارید و سپس عدد مربوط به هر شکل را وارد کنید و بعد دکمه Alt را رها کنید.

 

 

علامت

عدد

علامت

عدد

1

178

2

220

3

221

4

222

5

223

6

Φ

232

13

Θ

233

14

Ω

234

15

239

#

35

251

127

254

177

بدون نام

255

 

 

سلام دوستان عزیز
من یه چند روزیه می خوام اپ دیت کنم ولی نمیشه
این سایت بلاگ اسکای هم که همیشه بسته یه
چند روز دیگه مطلب جدید براتون می نویسم
حتما سر بزنین

بعدش هم خیلی بی معرفتین
تا الان این همه سر زدین ولی نه نظر دادین نه مطلب برامون فرستادین
بابا یکمی هم به این حرفهای ما توجه کنین

فعلا خداحافظ تا یکشنبه که اپدیت می کنم