ترفندهای جالب ویندوز

آموزش ترفندهای ویندوز

ترفندهای جالب ویندوز

آموزش ترفندهای ویندوز

قهقهه

خواجه دات کام


خواجه ای به کافینت شد از برای چتیدن . شباب و شبابه به وفور یافتندی. ظزیفان را با موزیگری از بین انگشتان گذراندی. ظریفی او را بدید و گفت : بیا و با ما همراه شو با چتیدن. خواجه که متعجب گشته بود نعم بگفتی و با او همنشین شدی. خواجه گفت : در ولایت ما به این جعبه رایانه گفتندی. ظریف با بی اعتنایی گفت : بهتر بودی بچتیم. ناگهان خواجه در مانیتور ظزیفی دیگر بدیدی و با ویس آوای او را شنیدندی. لحظه ای چند با او مکالمت کردی. خواجه به خود گفت : صدا و تصویرش که خوب است خود او چطور ؟!!!

صادق میرزایی

http://RoyanBarbar.Blogsky.Com






خواجه را در سر چو شور چت فتاد         از قضــــــا رو ســـوی کــــافینت نهاد

پشــت رایـــــانه نشست آغـــاز کرد         چون که شد کانکت ، مسنجر باز کرد

مدتــــی در روم او آن لایــــن بــــود         آی دی درویـــــش را هــــک می نمود

وبکــمش را باز روشـــــن کـــــرد او        کــــــرد دانــــلود عکــــس درویش نکو

ویــــس را بر سر نهــــاد و باز گفت         اســــم وبـــــلاگ خرابــــــش باز گفت



مهدی آتش زای

تخلص: م.عماد

 

چه عجب یکی از ما سوال کرد

لوگوی وبلاگ شما:


در جواب آقای عبادی عزیز باید بگویم که من خودم لوگوی وبلاگم رو با فلاش طراحی کردم و بعدش با فرمت Gif ذخیره کردم.

سایت بلاگ اسکای خودش یه فضا برای یک لوگو می ده که بعد از قرار دادن اون تا سایت آدرس اونو به شما می ده و شما می توتین انو تو وبلاگتون بزارین هم خودش رو و هم آدرسش رو البته باید آدرسش رو توی یک Text Box بزارین تا بقیه بتونن کپیش کنن.

ولی سایت های دیگه رو من نمی دونم و اگر ندارن می تونین از چمدان یاهو یا همون Yahoo Briefcase استفاده کنین. آدرس این سایت  Briefcase.yahoo.com می باشد که ۳۰ مگ فضا مفت می ده. فقط وقتی فولدرتون رو اونجا درست کردین یادتون باشه که اونو Share whit friends کنین و اونجا Public زو انتخاب کنین و بعد آدرسش رو تو وبلاگتون بزارین.

اندازه لوگوی من ۶۰*۱۲۰ است که به نظر خودم خوبه .
اگر می خواهید لوگوتون رو تو یاهو بزارین با هر فرمتی می تونین ذخیزه کنین .