ترفندهای جالب ویندوز

آموزش ترفندهای ویندوز

ترفندهای جالب ویندوز

آموزش ترفندهای ویندوز

برای اونایی که می خوان تو اینترنت فضولی کنند

آیا اطلاعات این سایت جدید است؟

تا به حال برایتان پیش آمده که به سایتی رجوع کنید و این سوال را از خودتان بپرسید که این سایت آخرین بار چه زمانی به روز شده و یا به اصطلاح Update شده است. فهمیدن این مطلب بسیار آسان است ، کافی است این ترفند را دنبال کنید.

مرورگر اینترنتی خود را باز کرده و به سایت مورد نظر بروید. حال در قسمت Address Bar به جای نام و نشانی عبارت زیر را تایپ کنید:

 

Javascript : alert (document.last Modified)

 

دقت داشته باشید که حرف M حتما به صورت بزرگ نوشته شود.

پس از تایپ عبارت بالا دکمه Enter را بفشارید. مرورگر وب شما صفحه ای را نمایش می دهد که در آن تاریخ و ، روز و ساعت آخرین تغییر و اصلاح در سایت مورد نظر وجود دارد. در ادامه می توانید برای اینکه هر بار مجبور نباشید برای اجرای این متد دستور بالا را تایپ کنید ، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

در Internet Explorer صفحه جدیدی به Favorites اضافه کنید. برای این کار یک صفحه وب باز کنید و از منوی Favorites گزینه Add to favorites را انتخاب کرده و در قسمت Name عبارت دلخواه خود را به عنوان نام صفحه تایپ کنید.

پس از تایید این پنجره ، گزینه Organize Favorites را انتخاب کنید و صفحه ای را که اضافه کرده اید انتخاب کنید. بر روی ان کلیک سمت راست کنید و گزینه Peroperties را برگزینید. در بخش Webdocument قسمت URL عین عبارت بالا را تایپ کنید و پنجره را ببندید. از این پس به بعد می توانید بدون تایپ این عبارت و فقط با انتخاب این صفحه از منوی Favorites به منظور خود برسید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد